Az energia újragondolásán dolgozik az E.On

Share Button

Az új E.On vezető szolgáltatókkal együtt dolgozik azon, hogy újragondolják a jövő ügyfélmegoldásait a holnap energiavilága számára.

Az üzleti vállalkozások helyi áramtermelése gyakorlatilag kibocsátásmentes lehet, a megtermelt energiát tárolni lehet, és később is fel lehet használni, a napenergiát helyben lehet megtermelni, és a helyi közösségen belül lehet értékesíteni. Már elkezdődött az ilyen ügyfélmegoldások kidolgozása, de még jelentős mértékű előrelépésre van lehetőség. A lehetőségek maximális kiaknázása érdekében az E.On és ügyfelei, illetve 12 különböző országból származó vállalat azért találkozott Essenben, hogy újragondolják a jövő ügyfélmegoldásait.

Az első alkalommal rendezett Szolgáltatói Innovációs Napon az E.On 200 ügyfelét, beszállítóját és menedzserét hívta meg a kétnapos rendezvényre, ahol rengeteg innovatív ötletet vetettek fel. 21 vállalat vett részt az eseményen, köztük nagy blue chip vállalatok, valamint kisebb kezdő vállalkozások és újítók szerte Európából, Amerikából és Ausztráliából. A vállalatok képviselői és az ügyfelek azért találkoztak az E.On vezetőivel, hogy közösen értelmezzék a holnap energiavilágának kihívásait, és együtt dolgozzanak ki olyan új megoldásokat, melyek értéket teremtenek az ügyfelek és a vállalkozások számára is.

A témákat az ügyfelek tényleges igényei alapján választották ki. Olyan technológiákról esett szó, mint például a napenergia és az akkumulátorok, az egyenrangú kapcsolatokra épülő hálózatépítés, valamint az összekapcsolt otthonok és épületek. Az esemény eredményeképpen a legjobb ötleteket az E.On továbbfejleszti.

Michael Sen, az E.On gazdasági igazgatója, aki az ellátási láncért felel az igazgatóságon belül, megjegyezte: „Már számos remek megoldásunk jelen van a piacon, például az E.On Aura vagy a tiszta, decentralizált ipari áramtermelés. Ha élen akarunk járni az innováció területén, értéket kell teremtenünk a szolgáltatók innovatív ötletei révén, és tovább kell erősítenünk az E.On innovációkkal foglalkozó szakterületét.”

Az olyan ügyfélmegoldások, mint az energiatárolás, a tiszta, helyi áramtermelés vagy az energiagazdálkodás mind részei az új E.On három stratégiai üzletágának, és a vállalat nemrégiben létrehozta a piaci szakterületért felelős szervezetet és pozíciót (CMO), hogy teljes erővel a piacképes megoldások kidolgozására összpontosíthasson.

Forrás: NRGreport