MNNSZ delegáció gyárlátogatás a Gebrüder Meiser GmbH-nál

Share Button

Véget ért a covid korszak, mely meg is látszott az egyik legnagyobb európai napelemes kiállításon, az Intersolar Europe 2022-n.  Ezúttal 12 pavilonban mutatták be a legnevesebb gyártók és szolgáltatók termékeiket így igazán mozgalmas napok vártak tagvállalataink által delegált munkatársakra.

Szállásunk a megszokott Harry’s Home München-Moosach volt ahol a hosszú utazást követően pihenhettük ki a fáradalmakat. A nulladik napot egy kellemes közös vacsora zárta a Hofbräuhaus München ahol a kihagyhatatlan bajor csülök és egy-egy Maas társaságában folytattunk eszmecserét.

Az első nap délelőttjén felkerestük közösen InterSolar kiállítás hazai vonatkozású standjait,  meglátogattuk tagvállalataink bemutatóit: Jártunk a Huawei, Fronius, Longi, Schletter, Sungrow, Growatt, Fimer, Solaredge, Siel, Photomate standján. A kiállítók listája itt tekinthető meg: https://www.intersolar.de/exhibitorlist

A tartalmas nap végét közös vacsora zárta a Löwenbräukeller-be, ahol kedves de igencsak elnyújtott kiszolgálással és a „még ehető” kategóriájú ételekkel vendégeltek meg a házigazdák. Következő alkalommal minden bizonnyal más helyet fogunk keresni magunknak, ha a wiener schnitzel harmadik dimenziójú kiterjedését is szeretnénk élvezni. Sajnos a panírból kimaradt a hús amit éhes útitársaink különösen nehezményeztek.

Reggeli után kettévált kis csapatunk. A csapat egyik része Müncehben és az Intersolar Europe 2022 kiállításon folytatta a szakmai programját, míg a másik része elindult Schmelz-Limbach-ba az impozáns Gebrüder Meiser GmbH napelemtartó gyárat megismerni közelebbről. Vendéglátóink nagyon kedvesen fogadtak bennünket, megismerhettük a gyár teljes működést, a sikereik titkát – ez utóbbit nem árulhatjuk el – és részletesen. bemutatták a fejlesztés és a gyártás minden mozzanatát. Egy kis ebéddel és egy kiváló saját készítsű borral ajándékoztak meg bennünket a gyár kellemes saját éttermében. Külön öröm számunkra, hogy a Meiser már hazánkban – Dunaújvárosban is rendelkezik leányvállalattal és Szabó Tamás személyében telepített képviselővel is.

Az este már Saarbrückenben érte fáradt kollégáinkat ahol egy helyi étteremben igencsak kellemes estét töltöttünk el nagyszerű társaságban, élőzenével és finomabbnál finomabb falatokkal. Az este folyamán szeretettel köszöntöttük az éppen aznap 60 éves vendéglátónkat, Isten éltessen kedves Tamás! Rengeteg élménnyel és információval gazdagodtunk a szűk egy hét alatt, ami bizonyos: Jövőre ismét megyünk Münchenbe!

Az MNNSZ delegáció gyárlátogatás a Gebrüder Meiser GmbH-nál (fényképalbum)