Egy órányi erdő – öko-dizájn fa karórák

Share Button

A környezettudatosság manapság trendi fogalom, ám ritka, amikor a kifejezés szó szerint összekapcsolható a divattal. Hibrid autó használata, környezetbarát f?tési rendszer kiépítése vagy akár az áram- és víztakarékosság mind nagyban hozzájárul környezetünk megóvásához, a WeWood karórák azonban arra is lehet?séget teremtenek, hogy visel?je stílusos megjelenéssel tegyen a környezet védelméért.

A 2012 végén Magyarországra érkez? WeWood környezettudatossággal indított divatirányzatot: olyan karórákat forgalmaz, amelyek hulladékfából, a lehet? legkevesebb környezetre ártalmas anyag felhasználásával készülnek, stílusosan. Formatervezésüket tekintve a mainstream luxuskarórák vonalát követik, amelyek többek közt platinát, aranyat, ezüstöt tartalmaznak. A WeWood karórák készítéséhez viszont kidobásra szánt, ugyanakkor jó min?ség?, rendkívül tartós fákat használnak. Például a gyakran padlóanyagként alkalmazott Red Wing Celtist, juharfát, ébenfát vagy tikfát. Él? fa soha nem kerül kivágásra. A jelenleg 18 különböz? modell szerkezeti része természetesen nem fából készül, a Miyota óram?vek kialakítását viszont szintén a környezettudatosság vezérli. Minden óra hipoallergén, nem tartalmaznak tartósítószert, festékanyagot, alkoholt vagy nikkel származékot.

530996_507600175932600_2129756519_nA WeWood órák gyorsan népszer?vé váltak, a környezettudatosság szexi megtestesít?jeként fogadták a vásárlók. Ráadásul nem csak a környezet megóvására fokozottan odafigyel?k körében kedveltek. Számos nemzetközi divatmagazin mutatta be elmaradhatatlan kiegészít?ként. Olyan sztárok viselnek WeWood karórákat, mint a kultikus hiphop együttes, a Black Eyed Peas tagjai, hazánkban pedig az Appril Project ifjú táncosai.

Az olaszországi Florence-b?l származó WeWood ráadásul kétszeresen tesz környezetünkért. A márka partnere ugyanis az Egyesült Államok legrégebbi nonprofit természetvéd? szervezete, az American Forests, ami több mint 40 millió fát ültetett az elmúlt húsz évben. A Global ReLeaf nev? kezdeményezéséhez csatlakozva a WeWood vállalja, hogy minden egyes eladott óra után elültet egy fát. Az óra hazai forgalmazója azonban nemcsak a tengerentúlon, hanem Magyarországon is telepít csemetéket.

A cég filozófiája szerint minden WeWood karóra egy fa életét szimbolizálja, hiszen az óra megvásárlásával egy fa növekedése is elkezd?dik. Az óra a magas szint? fenntarthatóság avantgárd megközelítése, szépsége, egyszer?sége és formai kialakítása segít a természet újbóli felfedezésében. Az újdonsült WeWood tulajdonosok pedig büszkén mondhatják a márka magyar jelmondatát: Órát veszek, fát nevelek.

A hazai forgalmazó webshopjából itt tudtok rendelni.

Forrás: http://altenergia.blog.hu/

Vélemény, hozzászólás?