Az Interbrand éves rangsorán a mérés 2011-es indulása óta el?ször nem a Toyota végzett az élen, a japán autógyártó csak a második pozíciót kaparintotta meg.
A Ford végzett ugyanis az 50-es lista élén. Az amerikai autógyártót három legnagyobb japán riválisa, a Toyota, a Honda és a Nissan követte a rangsorban, az ötödik helyet pedig a Panasonic szerezte meg – olvasható a W&V oldalán.
Az els? helyet a Ford az alábbiakkal érdemelte ki: egy környezetvédelmi bizottság felállítása, a dolgozók fenntarthatóságra nevelése, hatékony víz- és energiatakarékossági lépések, zöld szempontok figyelembevétele a céges építkezések során, fokozott hulladék újrahasznosítás, 5 elektromos modell a portfólióban, hidrogén- és energiacella-meghajtásos rendszerek kutatása, 41 különböz? megújuló alapanyag használat a gyártás során.
„Idén a Best Green Brand Report a kollektív er?feszítésekre helyezte a kiemelt fókuszt” – nyilatkozta Jez Frampton, az Interbrand vezérigazgatója.
B?vebben: marketinginfo.hu
Forrás: marketinginfo.hu