Ökológiai díjat nyert a Mol

Share Button


A Mol süt?olaj-gy?jt? kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját „Ökológia és környezet” kategóriában – közölte az olajtársaság pénteken az MTI-vel.

A kontinens legrangosabb marketing-kommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az els? alkalom, hogy magyar vállalat nyert az „Ökológia és környezet” kategóriában – áll a közleményben.
„Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az Ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit.” – idézi a kölemény Pánczél Andreát, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória gy?ztes díjat.
A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt süt?olajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gy?jt?flakont kapnak ajándékba azok, akik használt süt?olajat adnak le ezeken a benzinkutakon.
A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén 5. alkalommal rendezték meg.

MTI

Vélemény, hozzászólás?