Praktikus online eszközök a telepítők és ügyfelek elégedettségére

Share Button

A Fronius a minőségre támaszkodik, és arról ismert, hogy a legjobb szolgáltatást nyújtja a piacon. Az inverterek legújabb generációjával az üzembe helyezési, felügyeleti és értékesítés utáni támogatást is teljesen megújították. Ennek az eredménye három hasznos alkalmazás a telepítők, a szerviztechnikusok és a végfelhasználók számára.

A Fronius kibővítette bevált online eszközeinek körét, és hasznos új funkciókat adott hozzá. A szerviztámogatás gyorsabban elérhető, valamint hatékony és olcsóbb. Az új alkalmazásokkal ezek az eszközök bárhol és bármikor készen állnak a használatra.

Solar.start alkalmazás – 3 lépés és az inverter máris üzemel

Az összes Fronius inverter üzembe helyezése gyerekjáték a Solar.start alkalmazással. A telepítő mindössze három lépésben csatlakozik az internethez, konfigurálja az eszközt, és végül, de nem utolsósorban integrálja az invertert a Solar.web online felügyeleti portálba. Mindez gyorsan elvégezhető, és professzionális benyomást tesz az ügyfélre. Az alkalmazás további szolgáltatást nyújt azáltal, hogy olyan hasznos platformokkal kapcsolódik össze, mint a Solar.web vagy a Solar.SOS.

 

 

Solar.web alkalmazás – napelemes rendszerének felügyelete

A Fronius most már a bevált Solar.web kipróbált és letesztelt energia-menedzsment és felügyeleti eszköz mellett a Solar.web alkalmazást is kínálja. Az energiaáramlások, valamint a tulajdonos napelemes rendszerének hozama és fogyasztása világosan és átlátható módon jelenik meg a jobb követhetőség érdekében. Látható a saját fogyasztás és az önellátás mértéke, illetve hogy mennyi pénzt és szén-dioxidot sikerült megtakarítani. A Solar.web alkalmazással a napelemes rendszer tulajdonosai szó szerint 24 órás napsütés birtokában vannak.

Solar.SOS alkalmazás – a még gyorsabb szolgáltatás érdekében

2020 végére a helyszíni hibaelhárítás sokkal egyszerűbb lesz az átfogó Solar.SOS online szolgáltató eszköz és a Solar.SOS alkalmazás segítségével. A szerviztechnikusok egyszerűen beírják az okostelefonjukon vagy laptopjukon látható sorozatszámot és állapotkódot, és azonnal megjelennek a javítási utasítások. A műszaki ismertető videók, a telepítési utasítások és a kezelési útmutatók szintén elérhetők valamennyi Fronius-eszközhöz. Ha az egyes alkatrészek javítása vagy cseréje szükséges, ez közvetlenül beállítható a Solar.SOS alkalmazáson keresztül – várakozás vagy telefonköltségek nélkül. A kiemelkedő minőségű karbantartási munka időt megtakarítva is biztosítható, és több fiókot és rendszert lehet kezelni ugyanazzal a fiókkal.

A technikai támogató csoport természetesen továbbra is készségesen áll rendelkezésre segítséggel és tanáccsal, elsősorban munkaidőben a támogatási segélyvonalon keresztül, másrészt az alkalmazás új üzenetküldő funkcióján, amely a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll. „Új alkalmazásaink segítségével a nap 24 órájában tudunk technikai támogatást nyújtani, hogy a telepítők első osztályú szolgáltatást nyújthassanak végfelhasználóiknak. A szervizelés akár pozitív élménnyé is válhat a végfelhasználó számára” – jegyzi meg Stephan Holzinger, a Fronius International GmbH műszaki támogatásának vezetője.

Az új Fronius alkalmazások a Google Play Áruházból és az Apple Store-ból érhetők el.

For more information please click here.

Forrás: sajtóközlemény