Szoláráram saját felhasználása: Az S10 tározóval függetlenek vagyunk

Share Button
Kreatív kampányra kapott megbízást a Factory.

A „Megújuló energetikai és energiahatékonysági megoldások gyakorlati alkalmazásának népszer?sítése a dél-alföldi lakosság körében” cím?, az Európai Unió által támogatott projekt kreatív kampányának megvalósítását nyerte el a Factory Creative Studio Kft. A kampány szlogenje: Ne etesd az energiavámpírt! Az Archenerg Klaszter tavaly novemberben nyert el támogatást uniós forrásból a projekt megvalósítására,
majd közbeszerzési pályázat útján választotta ki a szegedi ügynökséget.

A kreatív kampány célja, hogy a lakosság széleskör? ismereteket szerezzen az energiahatékony módszerekr?l, melyekkel nemcsak kiadásaikat csökkenthetik, hanem környezetünket is kímélik. Hazánk szerencsés fekvése miatt több megújuló energiaforrás is rendelkezésünkre áll. A Dél-Alföldön egyre elterjedtebb a geotermikus- és a napenergia hasznosítása. Az energiahatékony megoldásokról weboldalon (energiavampir.eu), Facebook-oldalon, reklámfilmekb?l, valamint Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye három-három településén, roadshow-n tájékozódhatnak az érdekl?d?k, akiket színes programok, kvíz, szakmai bemutatók, környezetbarát és kreatív nyeremények várnak.

A Factory mindennapjaiban  fontos a környezetvédelem: a szegedi ügynökség irodaházában szelektíven gy?jtik a hulladékot, igyekeznek minél kevesebbet nyomtatni, ezáltal kevés papírt felhasználni. A cégen belüli kommunikáció online történik, a munkatársak odafigyelnek az áram- és vízfogyasztásra.

forrás: btl.hu

Kreatív kampányra kapott megbízást a Factory.

A „Megújuló energetikai és energiahatékonysági megoldások gyakorlati alkalmazásának népszer?sítése a dél-alföldi lakosság körében” cím?, az Európai Unió által támogatott projekt kreatív kampányának megvalósítását nyerte el a Factory Creative Studio Kft. A kampány szlogenje: Ne etesd az energiavámpírt! Az Archenerg Klaszter tavaly novemberben nyert el támogatást uniós forrásból a projekt megvalósítására, majd közbeszerzési pályázat útján választotta ki a szegedi ügynökséget.

A kreatív kampány célja, hogy a lakosság széleskör? ismereteket szerezzen az energiahatékony módszerekr?l, melyekkel nemcsak kiadásaikat csökkenthetik, hanem környezetünket is kímélik. Hazánk szerencsés fekvése miatt több megújuló energiaforrás is rendelkezésünkre áll. A Dél-Alföldön egyre elterjedtebb a geotermikus- és a napenergia hasznosítása. Az energiahatékony megoldásokról weboldalon (energiavampir.eu), Facebook-oldalon, reklámfilmekb?l, valamint Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye három-három településén, roadshow-n tájékozódhatnak az érdekl?d?k, akiket színes programok, kvíz, szakmai bemutatók, környezetbarát és kreatív nyeremények várnak.

A Factory mindennapjaiban  fontos a környezetvédelem: a szegedi ügynökség irodaházában szelektíven gy?jtik a hulladékot, igyekeznek minél kevesebbet nyomtatni, ezáltal kevés papírt felhasználni. A cégen belüli kommunikáció online történik, a munkatársak odafigyelnek az áram- és vízfogyasztásra.

forrás: btl.hu

Kreatív kampányra kapott megbízást a Factory.

A „Megújuló energetikai és energiahatékonysági megoldások gyakorlati alkalmazásának népszer?sítése a dél-alföldi lakosság körében” cím?, az Európai Unió által támogatott projekt kreatív kampányának megvalósítását nyerte el a Factory Creative Studio Kft. A kampány szlogenje: Ne etesd az energiavámpírt! Az Archenerg Klaszter tavaly novemberben nyert el támogatást uniós forrásból a projekt megvalósítására, majd közbeszerzési pályázat útján választotta ki a szegedi ügynökséget.

A kreatív kampány célja, hogy a lakosság széleskör? ismereteket szerezzen az energiahatékony módszerekr?l, melyekkel nemcsak kiadásaikat csökkenthetik, hanem környezetünket is kímélik. Hazánk szerencsés fekvése miatt több megújuló energiaforrás is rendelkezésünkre áll. A Dél-Alföldön egyre elterjedtebb a geotermikus- és a napenergia hasznosítása. Az energiahatékony megoldásokról weboldalon (energiavampir.eu), Facebook-oldalon, reklámfilmekb?l, valamint Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye három-három településén, roadshow-n tájékozódhatnak az érdekl?d?k, akiket színes programok, kvíz, szakmai bemutatók, környezetbarát és kreatív nyeremények várnak.

A Factory mindennapjaiban  fontos a környezetvédelem: a szegedi ügynökség irodaházában szelektíven gy?jtik a hulladékot, igyekeznek minél kevesebbet nyomtatni, ezáltal kevés papírt felhasználni. A cégen belüli kommunikáció online történik, a munkatársak odafigyelnek az áram- és vízfogyasztásra.

forrás: btl.hu

Kreatív kampányra kapott megbízást a Factory.

A „Megújuló energetikai és energiahatékonysági megoldások gyakorlati alkalmazásának népszer?sítése a dél-alföldi lakosság körében” cím?, az Európai Unió által támogatott projekt kreatív kampányának megvalósítását nyerte el a Factory Creative Studio Kft. A kampány szlogenje: Ne etesd az energiavámpírt! Az Archenerg Klaszter tavaly novemberben nyert el támogatást uniós forrásból a projekt megvalósítására, majd közbeszerzési pályázat útján választotta ki a szegedi ügynökséget.

A kreatív kampány célja, hogy a lakosság széleskör? ismereteket szerezzen az energiahatékony módszerekr?l, melyekkel nemcsak kiadásaikat csökkenthetik, hanem környezetünket is kímélik. Hazánk szerencsés fekvése miatt több megújuló energiaforrás is rendelkezésünkre áll. A Dél-Alföldön egyre elterjedtebb a geotermikus- és a napenergia hasznosítása. Az energiahatékony megoldásokról weboldalon (energiavampir.eu), Facebook-oldalon, reklámfilmekb?l, valamint Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye három-három településén, roadshow-n tájékozódhatnak az érdekl?d?k, akiket színes programok, kvíz, szakmai bemutatók, környezetbarát és kreatív nyeremények várnak.

A Factory mindennapjaiban  fontos a környezetvédelem: a szegedi ügynökség irodaházában szelektíven gy?jtik a hulladékot, igyekeznek minél kevesebbet nyomtatni, ezáltal kevés papírt felhasználni. A cégen belüli kommunikáció online történik, a munkatársak odafigyelnek az áram- és vízfogyasztásra.

forrás: btl.hu

Az S10 házi er?m? megbízhatóan elmenti a szoláráramot

A müncheni Intersolar Europe 2012-n mutatja be az AS Solar GmbH (Hannover) a tározó rendszerét, ami a szoláráram 80 százelákos sajátfelhasználására nyújt lehet?séget. Az „S10 házi er?m?“ megbízhatóan elraktározza a szoláráramot és függetleníti a tulajdonost , emeli ki a vállakozás.

A  Lithium-Ion-akkumulátor rendszer töltési állapotát követni lehet az interneten

„A készülék biztosan üzemel. Benyomást kelt? ahogy az interneten végig lehet kísérni, milyen magas a töltési állapot, a saját fogyasztási rész és milyen az önellátási arány”, kommentálja a saerbecki Ewald Baar, az S10 els? tulajdonosa. A hírnév tényez?jét, amit a jöv?orientált tározói technológia alkalmazása hoz, sem szabad elhanyagolni.

A saját maga megtermelt és elfogyasztott szoláráram függetlenít az áramszolgáltatótól, az árdiktálástól és a lehetséges ellátási zavaroktól, emelte ki az AS Solar.  Ezen felül tehermentesíti a helyi hálózatot is, mert a megtermelt szoláráram helyben lesz felhasználva.

Az inverter és a termelés számlálója már be van építve

A fotovoltaik rendszer kett? MPP-trackeren keresztül van összekapcsolva. A lithium-Ion akkuk töltése direkt a DC-oldalról történik. Miután teljesen fel lettek az akkuk töltve, mehet a nem felhasznált áram a hálózatra. Az S10 teljesen automatikusan m?ködik – a különböz? alapbeállításokat természetesen át lehet programozni. Május óta áll az S10 házi er?m? 5,4 kWh, 7,2 kWh és 9 kWh nagyságban a min?sített installat?rök rendelkezésére.

AS Solar az Intersolar 2012 vásáron: B5 csarnok, 350. bemutató hely.

2012.05.04. | forrás: AS Solar GmbH | solarserver.de © Heindl Server GmbH | Michael Debreczeni © M.N.M. Zrt.

 

Vélemény, hozzászólás?