Amennyiben a beérkezett Pályázati dokumentáció nem teljes körűen tartalmazza a szükséges adatokat és dokumentumokat a Pályázó legfeljebb egy alkalommal a hiányok pótlására hívható fel 15 napos határidővel.
A MEKH által létrehozott Értékelő Bizottság a hiányok pótlására irányuló felhívását ugyanazon hivatalos elérhetőségre (ügyfélkapu, cégkapu, vagy hivatali kapu) küldi meg, ahonnan a Pályázati dokumentációt beküldték.
A hiányok pótlására biztosított 15 napos időszak a hiányok pótlására vonatkozó felhívás – Pályázó, vagy ha a Pályázó meghatalmazott útján járt el, akkor a meghatalmazott általi – kézbesítettnek minősülését követő munkanapon kezdődik. Ha a határidő utolsó napja hétvégére, vagy munkaszüneti napra esik, abban az esetben a határidő a következő munkanapon jár le.
Hiánypótlást kizárólag az Értékelő Bizottság felhívására lehet benyújtani. Az „önkéntes” hiánypótlások nem kerülnek figyelembevételre.
A Kiírási dokumentáció IX. 19. pontja szerint a Pályázó a ’MEKH_METAR_PALYAZAT’ ÁNYK űrlap 11. pontjában tett nyilatkozatokban a VI.1. pont szerinti Benyújtási határidő után bekövetkezett változásról a Hivatalt 8 napon belül értesíti, illetve a Pályázó a képviseletére jogosult személyében történő változást 3 napon belül bejelenti az erre a célra szolgáló, alábbiakban letölthető ÁNYK űrlap segítségével.
A hiánypótlásra és változások bejelentésére vonatkozó információk elolvashatók a pályázat kiírási dokumentációjában és az űrlaphoz tartozó kitöltési útmutatóban.
Letölthető dokumentumok:
Kérelem a 62/2016. (XII. 28.) NFM rendelet szerinti pályázati zöld prémiumra benyújtott pályázat hiánypótlására, illetve a Kiírási dokumentáció IX. 19. pont szerinti változás bejelentésére (JAR)
Kitöltési útmutató a MEKH_METAR_PALYAZAT_HIANYP elnevezésű űrlaphoz (PDF / 518 KB)